左:FANCY CAROL 大会前のエンジン試験では、これまでの最高性能を計測し、準備万端だったが、外気温が高かったためかエンジン不調になり、全4回のトライヤルでいろいろセッティングを変えながら、4回目に3843km/Lの記録。
右:ファイヤーボールは、カーボン製のホイールに変更し、軽量化により記録にチャレンジ 2747km/L.。
The UBC Supermileage Team was
very pleased to be part of this great competition. The other teams were
very friendly and their engineering skills were very impressive.
Congratulations to all the teams on their achievements and you should be
proud of yourselves. We have learned many great lessons from you
all.
Thanks to everyone for their hospitality, especially to Mr./Mrs.
NAKANE & family, and everyone at FC-design. Your generous assistance
made this fantastic trip possible. This is a life-changing experience that
we will never forget!
DOMO DOMO DOMO ARIGATO GOZAIMASU!!!
… お 礼 …
自分達で作ったマシンの実力を正確に測りたい、本格的な競技として大会を開きたい。そんな思いではじめたレースが日本全国から26台、CANADAから1台参加の国際レースへと発展しました。オフィシャルも参加チームで分担するなど参加下さいました方々の協力無しでは成り立たない大会ですが、来年も競技を楽しんで頂けるよう一歩一歩前進して参ります。本大会への参加御協力ありがとうございました。来年も皆様の参加をお待ちしております。UBCの皆さんまた、来年もぜひ参加してくださいませ!
Thank you very much joining our supermileage challenge Japan, we were very
happy compete with you. And we are waitng you will come back again. You
are very welcome. See you next year!!